Podporne funkcionalnosti
KINER je lahko integriran s katerimkoli sistemom. Največ izkušenj imamo z integracijo v ERP sistem SAP, vendar se KINER lahko poveže s poljubnim ERP sistemom.
Kako poteka integracija s sistemom SAP?
Komunikacija med sistemoma se večinoma izvaja z iDoc-i preko Business Connector-ja (BC) in poteka obojestransko. Namen integracije sistema KINER z ERP sistemom je bil v največji meri poenostaviti in optimizirati administrativno delo v proizvodnji in olajšati stik delavcev v proizvodnji z informacijskim sistemom, hkrati pa zagotoviti podatke za enovitiporočevalski sistem podjetja, ki je zgrajen okoli ERP sistema.
Integracija sistema KINER z ERP sistemom omogoči praktično uporabo njegovih funkcionalnosti, ki jih zaradi zamudnega ročnega vnosa v ERP sistem večinoma zelo poenostavimo in tako izgubimo globino podatkov (npr. potrjevanje delovnih nalogov s planskimi vrednostmi, namesto z dejanskimi…)
Podatki iz ERP v KINER
Delovni nalog
Osnovni podatek za sistem KINER predstavlja delovni nalog oz. postopek na delovnem nalogu. Delovni nalogi se razpisujejo v ERP-ju in se ob lansiranju avtomatsko prenesejo v sistem KINER. Ob prenosu delovnega naloga v KINER se prenesejo vsi podatki, ki so vezani na ta delovni nalog:
- podatki o samem nalogu (podatki glave naloga)
- postopki na nalogu
- potrebne komponente naloga
- potrebna orodja na nalogu
S tem imajo uporabniki v proizvodnji vse podatke o nalogu v KINER-ju in jim ni potrebno iskati podatkov v ERP-u.
On-line pregledi v KINER-ju
Zaradi uporabe enotnega uporabniškega vmesnika za delavce v proizvodnji, smo v KINER prenesli tudi nekatere preglede iz ERP-. Tako imajo uporabniki KINER-ja možnost on-line pregleda:
- potreb po določenem materialu v izbranem časovnem obdobju
- zalog določenega materiala na določeni skladiščni lokaciji.
Podatki iz KINER v ERP
Zaporedje nalogov
Po prenosu delovnih nalogov v KINER se v KINER-ju izvede razporeditev postopkov delovnih nalogov na posamezne stroje – fino planiranje. S tem se natančno določi vrstni red izvajanja delovnih nalogov (zaporedje se lahko kasneje zaradi različnih vzrokov tudi spremeni). Ta zaporedja nalogov na posameznih strojih in spremembe teh se dnevno pošiljajo v ERP. ERP na osnovi poslanih zaporedij preterminira naloge. S tem se stanje v ERP-ju ažurira z dejanskim stanjem (obremenitve kapacitet, potrebe po komponentah,…)
Potrditve nalogov
V KINER-ju se beležijo vsa dela in realizacija na posameznem postopku delovnega naloga. Ti podatki se kot potrditve nalogov prenašajo v ERP. Gre za dejanske podatke o času priprave postopka, kadrovskem času, porabljenem strojnem času, dejanskih časih začetka in konca dela, številu narejenih dobrih kosov, številu narejenih izmetnih kosov, delavcu. Vsako posamezno delo na postopku naloga se prenese v ERP.
S prenosom dejanskih potrditev v ERP je omogočeno spremljanje dejanskih stroškov na posameznem nalogu, spremljanje in analiziranje odmikov posameznih parametrov (časi, materiali, izmet,…) glede na planirane (tehnološke) vrednosti itd
Materialni premiki
Ena od dodatnih možnosti sistema KINER je tudi tiskanje t.i. predajnic. Gre za spremne lističe izdelkov ob predaji v skladišče. Podatki s predajnic se avtomatsko prenesejo v ERP sistem kot materialni premik iz ene skladiščne lokacije na drugo.
Tehnične zaključitve nalogov
Ob zaključitvi vseh postopkov delovnega naloga v KINER-ju se v ERP pošlje podatek za tehnično zaključitev naloga. Delo na nalogu po prenosu tehnične zaključitve v ERP ni več možno, omogočena je poravnava naloga.
Ostale povezave
Poleg opisane povezave z ERP, KINER omogoča tudi povezave z drugimi deli informacijskega sistema celotnega podjetja:
- Povezava z dokumentnimi sistemi (Microsoft Sharepoint)
- Povezava na PLC
- Povezava v sistem za preventivne preglede orodij
- Povezava v modul za spremljanje zaščitnih sredstev